marți, 17 ianuarie 2012

Pentru că e preferata mea și pentru că e „asortată” cu ceea ce se întâmplă în jurul nostru.  




Lupta (Gânduri)

Din viețile noastre ce mai rămâne oare
Că am pășit cu toții și-n stele și pe Soare…
Și din visele noastre ce mai rămâne mâine
Că am văzut cum moare și regele…și-un câine.

Din cer parc-am văzut cum cad spre noi blesteme
Și din Pământ vin morții la ei ca să ne cheme
Din marea infinită ies monștrii de coșmar…
Din noi vin ființe stranii cu chip strâmb, bizar.

Pe scena lumii nimeni nu mai râde
Și fața actorilor cu rușine se-ascunde…
Publicul e doar o babă prea fardată
Și din colț se aude suspinând o fată

Nu mai avem nici idoli, nici eroi…
Și din noi mai ies azi doar erori
Din suflet nu mai dăm nimic, căci noi
Am uitat ce înseamnă „amândoi”.


Parc-am fi animalele-ntr-o cușcă   
Speriate, orice văd și-aud…și mușcă.
În loc de sânge-avem venin
Și-n loc de inimă...un chin.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu