duminică, 29 ianuarie 2012

Lingou

Țara arde și el povestește de Smart Defense.... minunat!
Românii încearcă să se apere de tine, băi! Nu știu cui îi pasă în aceste momente de scutul anti-rachetă sau de 48 de avioane ”care să garanteze securitatea aeriană a regiunii”.
Mai are și chef de glume lingăul...ăăăă lingoul. Pardon.

Auzi că din 2013 vom „retrage parte din efectivele aflate în Afganistan”. Mă bucur. Sigur lui badea Gheorghe îi pasă. Că altceva nu știe. Că în stradă nu e. 
Dar dacă stau să mă gândesc mai bine nu mă miră că vorbește versi-și-uscate dar nu ce mă/ne interesează. Iar minte poporu cu televizoru'. Bine, minciună prin omisiune. Irelevant.
Unde-i Roșia? 
Unde-i piața Universității?
Ai avut de zis doar porcăria aia de acu' câteva zile?

Auzi că s-a întâlnit cu președinți de ceva bănci. Senzațional!
Cu ROMÂNII de ce nu ai curaj să te întâlnești? Imediat îl vedem cum își construiește un turn de beton armat să nu cumva să-l atingă cineva. Paranoia. Laș. Câine. 


„Eu nu invit pe români să plece la muncă în străinătate.” 
Nu, nu-i inviți...nu le dai alternativă. N-ai vrea să pleci TU din țară? La căpșuni?:D de exemplu. Ele nu se supără dacă ești grandoman sau dacă ai fițe de dictator. Că ele nu știu. 
Mai sunt și la noi căpșuni. Care stau și își acceptă soarta impusă de altu'. Anti-români. Anti-țară. Voi vă meritați soarta. Noi nu! 

Apropo...  
 Mă gândeam că a fost cam puțină lume ieri în București. Dar atâta timp cât eu nu am fost acolo nu am dreptul să judec alții. 
Bravo vouă! Și celor din alte orașe! 
Și sper un singur lucru...că nu v-ați spetit, că nu ne-am zbătut degeaba. 
Și aș vrea să se trezească și cei care au luptat PENTRU.


„Sunt proteste firești. (...) Românii au plătit costul austerității. Rămâne să-l plătească și politicienii.”
Da, sunt firești. Da, austeritate. Bla bla. Dar încă se face că nu înțelege că e despre el. Și lipitorile lui. 
Și despre toate sugativele din țara asta. 

Peste tot se fură. Toată lumea fură și toată lumea minte.
Da' nu ca voi! 



Îmi vin atâtea urări și așa de multe vorbe frumoase în minte. Îmi stau pe limbă. Dar n-are rost. Nu vreau să cobesc. Doamne ferește! Nu merită să-l/să-i am pe conștiință.  


Cât e de calm, măi. Ăsta....mă rog, ăștia dorm atât de bine. 100%.
Ok, mergi la Bruxelles. Să nu cumva să uiți să ne faci iar de rușine!!  

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu