miercuri, 28 martie 2012

Doliu pentru țară

Țara asta a reușit întotdeauna să iasă dinrahat și să supraviețuiască...dar am senzația că de data asta...vom eșua lamentabil.

„Nu-i treaba noastră..”
Dar a cui??? Vreți să vină americanii sau rușii sau mama naibii să ne pună țara la cale și să facă ordine? Să ne deschidă ochii să vedeți TOȚI ce se întâmplă?
De-asta n-ați avut și nu veți avea vreodată ceva.
Românu-i modest dar mai ales când nu trebuie. Da, frate, ești doar unul...dar contezi!! Când veți înțelege chestia asta?


„De ce te bagi? Ești un copil, nu știi tu astea.”
Clar le știu mai bine ca voi pentru că mă interesează, pentru că mă gândesc și la altceva în afară de bani și pentru că e dreptul și obligația mea să mă bag.
Urlați sus și tare salarii, pensii, vă cereți drepturile fără să faceți ceva pentru asta. Obligațiile nu sunt îndeplinite. Unde vă e conștiința? Să ridice mâna sus cine înțelege cu adevărat ce înseamnă asta.

Toată lumea e tare-n teorii. Poate chiar și eu. Dar nimeni nu trece de asta. Sau puținii ăia cărora le mulțumesc. 
Copiii țării nu dorm toți, măcar atâta lumină este și peste noi.
Părinții și bunicii dorm. Au murit ca și cetățeni. Ca oameni, ca ființe care au un oarecare interes pentru cuibul lor. 

„Vă faceți de rușine ieșind în stradă.”
La replica asta pe care am auzit-o de atâtea ori că imi e gravată în creier, încă nu știu să răspund.
Voi vă faceți țara și neamul de rușine că nu ieșiți. 
Culmea e, că în ultima vreme oameni pe care-i respectam din tot sufletul s-au dovedit a fi totuși niște ignoranți. Tot ei judecă tinerii că au o atitudine și că au curaj. 
M-am săturat să fiu judecată pentru ceea ce cred și pentru că vreau să lupt pentru asta și nu am cu cine mai ales în orașu ăsta infect. Dar asta nu  înseamnă că mă voi opri.
Sper iar să ne trezim până nu-i chiar tot pierdut....

Nu meritați să fiți români...nu merităm. Pământul ăsta nu ne merită așa cum suntem.

România e pe moarte și baba privește.      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu